
Però Portabella ha estat el primer en qüestionar els terminis i reivindica que es defensin els terminis previstos "perquè no hi ha cap justificació per enderrarir-los" i ha suggerit que si l'adjudicació es vincula a una aspecte polític, "fa sospitar que darrere hi hagi una decisió política". Ells mateixos en ho posen en safata i evidencien que la T Sud del Prat ja neixerà qüestionada.
Tot plegat, males vibracions. Amb Zapatero pel mig, Iberia moguent els fils a benefici de Clikair i Star Alliance amb ganes de quedar-se la T Sud. I males vibracions per a un eix comunicatiu vital per al nostre país i que necessitem per adaptar-nos al rapidessa a la màquina del tren que condueix els països capdavanters d'Europa i també, del món. I quan ens referim al Prat, la infraestructura és massa seriosa com per no fer les coses ben fetes. Després, amb poc temps, serà fàcil comprovar si s'ha jugat o no amb els avions i, en definitiva, si s'ha jugat o no amb el desenvolupament i el prestigi de Catalunya.
Música / Otherwise # Morcheeba
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada