Publicat per
Eduard Batlle
a
11:27:00 a. m.
El president del govern espanyol va passejar ahir la seva aurèola pel centre de Girona i els efectes de la reunió bilateral amb Jacques Chirac van quedar gairebé en segon terme entre la multitud. La posada en escena és més important del que sembla per a la societat i els comentaris, en general, destacaven més l'atractiu de Zapatero que no el motiu de la reunió. De les converses que vaig anar escoltant, la majoria giraven entorn de l'atractiu del president que no de la línia d'alta tensió o d'altres temes de la cimera. I aquesta és l'altra política que els experts, analistes i opinadors a vegades no tenen en compte: el valor d'una marca entre el públic, sigui home o dona. Per tant, Zapatero té un plus que sens dubte va quedar reflectit a Girona i en la seva passejada amb un actor de la Comédie Française.
Música / Wicked Game # Chris Isaak
Subscribe to:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentaris:
La marca de qualitat és fonamental en qualsevol feina, i cada vegada més en política, i la marca ZP és una valor afegit per a ell. La té qui la té, i d'altres ni que volguessin. De fet, no dona seguretat de que faci bé la feina, però tampoc els anuncis de la Loteria ens donen seguretat de que ens tocarà i bé que la comprem...
Publica un comentari a l'entrada