Va comentar aquest vídeo un amic que treballa a Madrid durant un sopar tertúlia recent amb Francesc Homs a Girona. Ara ja tenim la prova del delicte. Que hi sigui Sergio Ramos em sembla molt bé i respectable però que hi surtin Cesc Fàbregas i Carles Puyol ja em preocupa més. Ser utilitzats i participar en els missatges espanyolistes de publicitat corporativa té un significat. I si s'accepta el missatge més enllà dels terrenys de joc, no valen mitges tintes. La campanya de Nike per a la propera Eurocopa 2008 no té res d'esportiva sinó la finalitat d'enaltir el patrotisme d'un estat dominador i que apel·la a l'orgull de Ser español ya no es una excusa, es una responsabilidad. Començant pels seleccionats catalans que són utilitzats de conillets d'índies, de fet, com va passar amb Pau Gasol a l'Eurobasquet de Madrid.
Música / Savin Me # Nickelback
Etiquetes de comentaris: Publicitat
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada