L'esclat dels miniblocs



El projecte de Marc Cortés s'anomena Mundotwitter i s'acaba de presentar a la xarxa amb el propòsit de potenciar els miniblocs com a eina de comunicació. Un repte més que cal valorar i veure quina resposta té entre els usuaris. De moment, tot just comença però el seu inventor té ganes de potenciar encara més aquest nou canal instantani de comunicació 2.0. Twitter significa una revolució més entre l'emissor i el receptor a través d'una informació de només 140 caràcters. I els receptors poden ser un o centenars, milers o milions.

Música / Sweet Baby # Macy Gray

PD: M'agrada la final Celtics-Lakers a l'NBA perquè em recorda duels històrics. Sempre amb els de Boston...

PD2: Global Premium Brands, una temptació més.

PD3: La tribu de l'Amazònia que viu al marge de la civilització.

4 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

Són inimaginables els camins per on ens portarà la xarxa i le sportes que ens obrirà

Marc Cortés ha dit...

gràcies eduard per fer-te ressó del llançament de Mundotwitter.com. Sens subte un repte (ja que es suma a Interactividad.org, el germà gran de la familia).

Per cert, jo amb els Lakers... en Pau tira molt.

josep viñas ha dit...

Fa vint anys jo també era més dels Celtics, amb el meu ídol Danny Ainge. El fet que en Pau jugui ara amb els Lakers em pot fer canviar.

Com gaudirem ...

Anònim ha dit...

Viñas: canviaràs d'un equip per culpa d'unjugador? aia ai ai... això també ho faries amb el Barça? No et canviis de jaqueta, que després ja saps que en la política et castiguen.