Un cafè per interactuar

Dimecres de la setmana passada vaig centrar una conferència dirigida a caps d'estudis sobre com es pot interactuar amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació. Les TIC, vaja. Entenc que aquest concepte sorprengui als qui més distància prenen respecte l'oceà de l'internet. Em vaig esforçar per intentar explicar aquest concepte a través del blocs i més enllà del messenger, i vaig agrair a la directora del curs la possibilitat d'intentar explicar-me i poder-me dirigir-me a un extens grup de professors.

Interactuar pensava... És fàcil predicar, però... i on és l'exemple? És per això que aquests dies he reflexionat sobre el tema i crec que han estat un cúmul de presagis els que m'han portat a presentar-vos aquest post. És La senyora dels ulls de gata la que també penso que m'ha convidat a intentar-ho. Com que em seudeix el cafè, el bon cafè, m'agradaria fer un cafè amb tu, si amb tu, amb tu que tot just ara acabes d'entrar i llegir aquestes quatre ratlles fetes amb pressa i cansament però que tenen la ferma esperança de què ens trobem.
No sé si tindrà sentit però, de moment, tot es començar. Parlava de fer un cafè i dialogar sobre política fins a les municipals. Són dos mesos i escaig que intentaré fer les pauses amb qui es vulgui atrevir, tan sols a prendre un cafè i, en definitiva, interactuar en un món que no crec que no sigui tan fred i distant. Per intentar-ho, no quedaré. Per tant, rep les gràcies per endavant.
El primer plaer i pendent de feia massa mesos serà demà amb Pia Bosch, amb qui he mailejat arran del seu nou bloc. Ja us ho explicaré. Mentrestant, us espero per interactuar.

Música / Roxanne # The Police


PD: Felicito Jordi Tardà per l'exel·lent monogràfic que va fer dissabte a iCat fm sobre The Police, que actuaran a Barcelona el 27 de setembre.

PD2: Us recomano l'article de l'expresident Pujol al diari alemany Frankfurter Allgemeine Zeitun. Brillant i oportú per trencar amb la dinàmica de l'espiral a l'Estat sobre el cas De Juana Chaos. El que has d'esperar d'un expresident de Catalunya.

12 comentaris:

Jaume Soler Albertí ha dit...

Eduard,

Si has de fer un cafè amb tots els que et seguim a diari, més val que t'els prenguis descafeïnats, que sinó no podràs dormir.

Ara, seriosament. Queda pendent aquest cafè!. D'acord?.

Una abraçada i endavant

Anònim ha dit...

Eduard,
Espero servir-te per interactuar i que encaixi amb els perfils que busques.
Petons,
M.

Anònim ha dit...

només de llegir ja interactuaem , però estic convençuda que amb un aromàtic cafè , un fort gin-tònic o simplement una aigua la relació seria molt millor.
bromes a part , estic convençuda que els blocs són un bon mitjà per interactuar tot i que algunes com Maruja Torres opinin tan en contra dels que escrivim blocs o fem comentaria. Has llegit el seu article dels blocs?

Anònim ha dit...

No se si seria millor prendre un cubata al Girona 10 un divendres. Com ho tens?

Anònim ha dit...

Eduard, he estat uns dies fora, la feina i la fira em pot, i m'han sorprès aquests últims dies en el teu blog.
Et felicito de tot cor pels teus 2 darrers articles, m'han tocat fons, i tenen una sensibilitat periodística exquisida.
Estic a punt de tancar la llista per les municipals del meu poble; evidenment, quan trobem un forat estaré encantada de fer, solsament, un cafè amb tu.
Kisses Su.

Trina Milan ha dit...

Em demano dia i hora per fer aquest café amb tú, hauràs de donar número que se't fa cua...
Felicitats per la innovació en el blog, et seguiran i et copiaran...com sempre.
Un petó

DOLORS ha dit...

Segur que interactuar és el més important a la vida. En tots els àmbit necessitem ser aprenents i mestres a l'hora.L' aprendre a aprendre és la filosofia de qualsevol nova matèria i els blocs en són un bon exemple, però si a més els continguts són una font d'ideologia d'igualtat, d'expressió, de sentiments i d'intencions humanes com els teus post encara són més per felicitar-te !
Els teus darrers post són encisadors i eloqüents

Anònim ha dit...

Eduard vols dir que aquest post no et serveix per interactuar i tirar l'ham a alguna d'aquestes profes del curs?
M

Anònim ha dit...

Eduard,
Si demà quedes amb la Pia sàpigues que jo també voldria venir!!!
Diga'm envejós nen!

Francesc Puigcarbó ha dit...

Pot ser curt o també llarg
amb la llet calenta o freda
sense sucre, amb o sacarina
No és res més que un tallat
però si es amb llet descremada
sacarina i el cafè descafeïnat
ja no es ni una cosa ni una altre
se’n sol dir: un desgraciat

parlant de cafès, mentre em prenia un tallatse'm ca ocòrrer aquest petit poema

Anònim ha dit...

Va bé una cafè després d'un gelat? Tindré paciència perque sóc la darrera en demanar-t'ho.
Patonets

Eiximenis 100 anys ha dit...

He descobert el teu blog tot just ara i m’ha agradat, si tens ganes d’interactuar i parlar de les TIC a Girona, podem fer-ho quan vulguis.

Salutacions i molta sort