Eurodisney: diversió i consum

Segon post des del mòbil, una nova experiència després de la Copa del Rei de bàsquet de Vitòria. Visita a Eurodisney, en una jornada que sembla una processó de gent que ha invertit en felicitat. Però aquests macroparcs amb tant d'esperit nord-americà també signifiquen consum.

És l'estratègia de qui ha ideat aquest projecte tan universal, que es basa en presentar una illa d'idealisme que atrau als més petits però que obliga a desplaçar famílies senceres. I el secret de l'èxit és la importància dels impactes mediàtics que anualment produeix Disney i que després es transformen en icones de consumisme. Màrqueting mundial per a un client global. Per tot això, una pel.lícula de Disney ja són molt més que dibuixos animats.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

De tant en quan apareixen aquí comentaris signats per "Club Saratoga" que són falsos. Els que honsignen de color blau són uns impostors que necessiten sucre al cafè. Els autèntics Club Saratoga signen de color negre.

Anònim ha dit...

Salvador, treu aquesta arrogància que portes al damunt. Se't cou l'estòmac

Anònim ha dit...

Eduard:allà on treballes tens molta enveja. Si fessin un bloc se'ls hi acabaria tenir doble personalitat

Anònim ha dit...

Pel primer anònim: ets un ignorant de les noves tecnologies. Els qui tenen un bloc i deixen comentaris en un altre bloc fan servir la ID de Blogger, per això els hi surt el nom en blau (senyal d'enllaç). Si hi cliques vas a parar a la persona en qüestió, d'aquí l'autenticitat del missatge. Per què no fas un comentari, si realment ets club Saratoga, amb el nom en blau? Treballa més al Punt que tens feina i deixa en Batlle i els saratoga que de bon rotllo ens diverteixen. Pren ALMAX que et curarà la llaga.

Anònim ha dit...

per l'anònim anterior: que sóc un ignorant de les noves tecnologies? acabes de descobrir la sopa d'all, nano. Per no saber, no sé ni com funciona el telèfon mòbil.

Ara bé, si llegeixes el meu primer comentari, veuràs que no dic enlloc que jo sigui del Club Saratoga. Vaja, la darrera cosaq que sa m'acudiria seria fer-me passar per membre d'això, que un té el seu amor propi. Això del Punt, l'almax i la llaga que comentes, m'ha deixat completament bocabadat: no tinc ni idea de què va cap de les tres coses.

Però reitero el que he dit en el primer missatge: els autèntics Club Saratoga signen de color negre, segons m'han dit perquè en el fons són així d'humils. I hi ha algú altre –no em preguntis com s'ho fa– que ho fa en blau, però aquest és el Club Saratoga fals, un impostor que preten endur-se ell la glòria d'aquell fantàstic bloc.

Anònim ha dit...

Acabes de demostrar lo ignorant que ets. Només el nom de Club Saratoga pot estar en blau si el comentari és escrit pels autèntics membres del bloc anomenat Club saratoga, ja que ells saben la contrasenya. Tonto !!!

Club saratoga ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Club saratoga ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

El primer ànonim, no creieu que hauria d'estar tancat al psiquiàtric. A que juga?

Anònim ha dit...

Per què feu cas a persones amargades com aquest anònim? No ho veieu que és això el que vol, que li fem cas? Deixeu-lo en pau amb les seves reaccions frenopàtiques. Enadavant Eduard i enadant amics del saratoga. Espero que els saratonians tornin aviat !!!

Anònim ha dit...

Anònim: al sanatori de Salt hi falta gent !!!

Anònim ha dit...

Amic Eduard el teu bloc desperta enveges i això demostra la teva vàlua en una ciutat plena de provincians

Anònim ha dit...

Eduard i Saratoga: si hi ha gent que us enveja i us posa anònims per volen fer confondre allà ells. Seguiu endavant!!!

Anònim ha dit...

En Peret té raó: l'Eduard té molta enveja

Anònim ha dit...

Per l'últim anònim: ves al sanatori que falta gent

Anònim ha dit...

Sóc el primer anònim, demano disculpes pel que he dit. No era la meva intenció ofendre a ningú.