Capdevila, també amb Puigcercós

Ara ha estat Capdevila la consellera qui ha donat suport a Puigcercós a ERC. La distància que cada vegada separa els dos bàndols és més gran i les peces del taulell van tenint un color concret. Però no és cap sorpresa que Puigcercós vagi tenint més aliats ja que, d'entrada, el mateix Carod va tirar la tovallola alhora de decidir si pugnava pel control del partit després dels mals resultats del 9 de març. Va ser una retirada a can Bassas per no perdre la guerra i quedar-se amb el cartell de candidat a la Generalitat per al 2010.

I és clar, qui controla el partit té el poder i després pot tenir amb molta més facilitat el suport dels consellers, que és lògic que també vulguin continuar en el càrrec. La sorpresa seria que, per exemple, Capdevila, Huguet, Tresserras i Ausàs donessin el seu suport a Carod. Per això gairebé un mes després de la patacada s'han anat posant en òrbita els satèl·lits i algú, fa pocs dies, encara es buscava al diari mentre feia el cafè en quin espai orbitava. I guanya Puigcercós, de moment, a excepció de Niubó i Benach.


Música / There Stands The Glass # Van Morrison

PD: El diari Levante ja busca blocaires per a la seva xarxa.

PD2: Un avenç més del doctor Massagué, de Nova York al món.

PD3: Es compleixen 35 anys de la primera trucada amb un mòbil. Novament, a NYC.

4 comentaris:

Maurici ha dit...

Tinc entès que Tresserras estar en el grup d'en Carod. De tota manera em sembla que ERC té que partir de zero, per tant qualsevol grup que conti amb Carod o Puigcercós no te futur.

Anònim ha dit...

I tu amb qui est¡as? Quina és la teva posicio al respecte. Mulla't neng

Anònim ha dit...

Perdoneu per l'anterior missatge. No estic bé del cap. Pateixo depressions molt fortes i tinc doble personalitat. Això fa que sovint em pensi que sóc una altra persona. Vaig sovint al psiquiàtric i no m'han trobat encara sol.lució.

Unknown ha dit...

bon post eduard, però et deixes un detall, darrera el benach i els avellanerus hiu ha un cap pensant que ja fa dies que penca de valent i que porta els mateixos cognoms q el el Josep Lluis, ja m'entens. Per cert entre a veure aquest acudit que tb es bo www.marroca.blogspot.com