2007 esperances

Penso en el retorn d'ETA i demanaria més que el famós talante per superar aquest procés tan històric. Vist des de fora, la pau a Euskadi vol més que el rèdit electoral que en puguin treure els dos grans blocs polítics de Madrid. Però ara acaba l'any i és millor oblidar-se per un moment d'aquest món. Aquesta és la nit en la que tot sembla aturar-se per uns instants i tots tinguem el dret d'invocar un futur millor. Per tant, entre les 2007 esperances que ens esperen uns recordo a tots vosaltres que m'heu animat a continuar que aquesta barqueta vagi entrant al mar i al mateix temps m'he permès aprendre de vosaltres.

Gràcies Dolors, Àngel, Saül, Jordi, Òscar, Narcís, Trini, Àlex, Camil, Carles, Francesc, Moon, Mireia, Jaume, Josep, Núria, Miquel, Ramons, Martí, Susanna, Marc, Toni, Dessmond... Salut i que la sort us acompanyi!

Música / Un año más # Mecano

2 comentaris:

DOLORS ha dit...

En dies com aquest de cap d´any, que tots fem repàs sense voler i de vegades inconscientment dels fets passats, és encoratjador que et recordis de tothom. a punt d´anar a celebrar el cap i el començament d´any et desitjo que brindis per la il.lusió de continuar la tasca començada i sobretot que les teves idees i pensaments positius es converteixin en realitats . Feliç 2007 per a tu i els teus amics i amigues.

Jaume Soler Albertí ha dit...

Eduard,
Espero que aquest sigui un gran any. I una vegada més et voldria donar les gràcies, perquè gràcies a la teva influència bloggera, jo em vaig introduïr en aquest món.
Salut per a tots en aquest 2007!