Vindrà el nunci a Girona

El refredat em deixa inactiu unes hores. El despertar encara costa mes. I llegeixo al bloc Memòries del burxeta que vindrà el nunci a Girona, amb una estada de tres o quatre dies. Li faria tantes preguntes... Sobretot, les actituds de les església espanyola en els darrers anys i el per què de les posicions d'aquestes últimes setmanes.

Cafè inesperat amb Àlex Hernández, cap de premsa del PSC a Girona, que serveix per reanimar-se. La campanya va aganfat forma i les maquinàries recorren el territori a corre-cuita. Esgarrapar vots per intentar arribar al tercer diputat i que no caigui a mans del PP. M'agrada com retrata el panorama amb una visió més periodística que política. Com hauria de ser. Però no tothom té el mateix pensament i la majoria prefereixen ser més exèrcit.

Escolto a L'oracle. M'agrada la participació i la visió de Najat El Hachmi, la recent guanyadora del Premi Ramon Llull. Una veu i un pensament per trencar l'oasi tertulià.

I a la plaça Catalunya parlo amb Víctor Sada, que està en un gran moment de forma. Està animat i m'avisa que va a l'entrenament i després l'equip gironí marxarà a Gazteiz. Aquesta tarda comença la Copa de Rei, un espectacle esportiu que és una referència a l'Estat com a model organitzatiu. Demà tindré la sort d'anar-hi amb tres amics més i gaudir l'espectacle del bàsquet. Com en temps d'estudiant en finals com Saragossa, Munic, Ginebra, Pau i Grenoble. Ara, però, a favor del CB Girona.

Música / Sara Smile # Joan Osborne

1 comentaris:

Miquel Gironès Abril ha dit...

Estic llegint el teu bloc on parles de la Najat, i alhora estic escoltant unes declaracions del ex-ministre del PP, Cañete, sobre les mamografies i els cambrers...I em venen tantes consideracions...però potser ho puc reduir a una, es tant atrevida la ignorància...i si estàs en un entorn d´ignorants et pots pensar que ets un sabi...Si aquest és el nivell d´alguns polítics que en podem esperar de la població que els vota..