El client sempre té la raó


Fa massa temps que escolto les lamentacions d'un mal servei en les cafeteries. Les queixes van en augment i són justificades, sobretot, quan comproves que la factura no valora ni la qualitat, ni el tracte del servei. En ocasions, la predisposició pot ser bona però aquestes darreres setmanes, en indrets de la costa, he vist clients que s'han arribat a sentir incòmodes. I la impotència és que el mal humor no es pot descarregar en el jove mileurista, que fa el que pot perquè el propietari no l'ha format sinó que s'ha dedicat a cobrir una vacant de treball. Per tant, si s'ha demostrat que ha baixat la qualitat del sector serveis és a causa de l'exclavitud d'uns horaris que els catalans no hem volgut assumir i això provoca les lamentacions dels clients per un mal servei i les queixes dels empresaris per la manca de personal qualificat «al preu que sigui».
Música / Angelicus # Delerium
PD: Un polític cada vegada més amic em posa ja, definitivament, sobre la pista del confidencial Girona-Madrid. Era massa fàcil i, per sort, han tornat a deixar d'apuntar-me.
PD2: El Boss ja té a punt el seu nou treball Magic per al 2 d'octubre. La seva música crea un estat d'ànim especial.
PD3: Ja en són quinze els anys de la Schubertíada a Vilabertran.

2 comentaris:

Camil Ros ha dit...

un encert en la diana de la precarietat laboral, el problema són les hores treballades i els horaris però també els salaris per les hores i els horaris.

Anònim ha dit...

de totes maneres girona-madrid informa amb menys sectarisme que altres mitjans