Mem de la catosfera


En relació a un mem que m'envia Maribel Illescas, amb qui acabem d'interactuar, m'atreveixo a crear una selecció, tal com em demana. Tota criva vol dir arriscar-se, significa escollir entre els qui consideres els millors i entre els qui diàriament em serveixen de referent per aprendre. Per millorar. Sense ells, aquest món i la pròpia realitat serien més solitàries i menys engrescadores. Sens dubte.

• Recomana'm un bloc en català: José Antonio Donaire, Trini Milán i els amics del Club Saratoga.


• Recomana'm un bloc en un altre idioma: Manolo Saco.

• Recomana'm un post d'especial interès: el 6 d'abril, un de la Dolors Bassa, i les postals de NY l'Àlex Sáez.

• Recomana'm un web: Àlex Rovira i la Fundació Vicenç Ferrer. Sempre hi haurà un abans i un després d'ells.

• Recomana'm una eina d'Internet: The WordReference Dictionaries, una descoberta recent gràcies a dos amics, la Mercè i l'Albert.

• Recomana'm un vídeo: Àfrica.


Música / She's a girl and I'm a man # Lloyd Cole

* Recorda que cada edat porta noves oportunitats *

5 comentaris:

DOLORS ha dit...

dbEduard, gràcies per destacar el meu post, ja veus, era fet un dia en que el destí em marcà quelcom diferent del que tenia planificat.Era l'expressió d'un sentiment a partir d'una vivència.
Segueixo els teus post i sinceramet, penso que hauria de ser jo qui recomanés tots els teus com a destacats.
Gràcies i petons.Espero interactuar amb un tu i un cafè algun dia d'aquest quan torni de vacances.

Àlex Sáez ha dit...

tu ets el mestre blocaire...amb permis del mestre donaire! Gracies Eduard!

Anònim ha dit...

Com a president de Club Saratoga agraeixo en nom meu i dels altres 9 membres d'aquest prestigiós club la referència en el mem. Una abraçada i bon estiu.
Claudio Sarabia, president de Club Saratoga

Trina Milan ha dit...

Gràcies per esmentar el meu bloc Eduard, saps que la teva proposta va ser l'inici del meu, i que ets referent sempre.

Donaire ha dit...

Estic abrumat Eduard i més venint de tu i del teu blog