Homenatge a un patriota

Últim adéu a Lluís Maria Xirinacs en un homenatge sentit a Santa Maria del Mar i al Fossar de les Moreres. Ha estat el comiat a un patriota amb convicció i dels que tanta falta fan al nostre país perquè la bonança econòmica i la nova democràcia ens han deixat esmorteïts. Els prop de 3.000 assistents han acomiadat el fèretre de Xirinacs amb crits d'independència, a favor de la terra lliure i amb el cant dels segadors. Moments així és quan prens consciència que la lluita continua perquè és la nostra raó de ser.

Música / Com un arbre nu # Lluís Llach

PD: M'agrada que el periodista i amic Josep Martinoy faci el pregó de la festa major de Torroella de Montgrí. Un encert de l'alcalde Joan Margall, que ha remodelat el bloc.

PD2: Tal com m'havien avisat, La Xicra, al mític carrer Estret de Palafrugell, et permet gaudir d'una bona vetllada.

PD3: Si Wall Street trontolla... els petits inversors borsaris són els qui ho acaben pagant.

PD4: Drama al Perú a causa d'un terratrèmol devastador.

5 comentaris:

Dani ha dit...

En Xirinacs serà recordat com un heroi, però a partir d'ara, per anar bé no necessitem més herois, sinó polítics que sàpiguen treballar per Catalunya.

zel ha dit...

N'haguéssim sigut molts més, si no fos la mandra podrida de moure'ns, que ens fa llegir.ho als diaris, buscar-ho a la ràdio i esperar l'endemà a veure què ens diuen. Em dolc jo mateixa de la meva mandra d'anar a Barna. (L'unic consol que tinc és que no hi vaig per res, ni per saber on és el pis del meu fill, tret d'alguna petita excursió amb les amigues) Em dolc de n' haver-ho fet, de no ser-hi, de no sentir la pell de gallina, però no em sap greu no ser a l'aparador. En Xiri, però, no ens el trauran del cor. Salut i força per anar endavant.

Maiol Sanaüja i Soler-Rossell ha dit...

N'he fet un article corresponent (http://maiolsanauja.blogspot.com/2007/08/xirinacs-desclau-sobir-absolut.html)

Anònim ha dit...

No diré rès més d'en Xirinacs però, en referència al Restaurant la Xicra, de Palafrugell, us puc assegurar que no és només una bona vetllada el que hi trobareu, sinó una cuina magnífica i l'amistat amb la Montse, L'Anna i en Pere.

Eduard Batlle ha dit...

Totalment d'acord, amic Miquel.