Ha estat molt gratificant coordinar un taller de blocs per a què serveixi com a recurs educatiu per a les escoles. Ha estat la primera experiència, dins d'un cicle de cinc sessions, de les dues previstes. I aquest és un dels exemples: Classes P 3. En ocasions escoltes, sovint sense cap argumentació, el rebuig per les TIC d'un ampli sector de la societat. En altres moments, elogis desmesurats i un ús inapropiat. Però sempre hi ha un terme mig i una resposta de la societat als canvis per progressar, com ho van ser la primera revolució (agrícola), la segona revolució (industrial) i ara la tercera (les TIC).
Amb mentalitat de canvi i les ganes d'adaptar-se al nivell dels alumnes, és més fàcil que els/les mestres superin els entrebancs informàtics que massa dies pateixen les aules informàtiques. Amb el temps, acabaran sent les classes de les escoles i és gratificant conèixer i trobar-te persones que tenen il·lusió i ganes d'aprendre, ja que són ells i elles les qui només en poques hores després han de traslladar aquests mateixos reptes a les futures generacions, a les persones que faran que el nostre petit país progressi i demostri el seu potencial en la nova societat del coneixement.
Música / Más que nada # Black Eyed Peas ft Sergio Mendes
PD: Rebo els inputs de la sessió al Parlament sobre la crisi de les infraestructures al nostre país i la resultant és comprovar com la política és cada vegada menys humana i més allunyada de la societat. Que evoquem allò del 3%...
PD2: M'ha agradat el detall d'Artur Mas de convidar-me a l'esperada conferència del 20-N. El catalanisme necessita il·lusions, sens dubte, i el país més fe i esperança.
PD3: Escolto en la distància el Ferrari de Michael Schummacher i és una temptació. Com també ho és descobrir la Casa Fonda Europa.
PD4: Ha estat emocionant trobar-me les velles glòries del futbol a Girona i veure com recuperen la il·lusió amb la contraportada d'El Punt d'ahir.
PD5: És també un repte personal ser avui al Fòrum Aenteg de Girona i escoltar projectes tan interessants com l'OTIC.
Etiquetes de comentaris: TIC
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada