No cal contraprogramar Mas



No calia que avui l'staff de Montilla hagués de contraprogramar la conferència d'Artur Mas d'aquest vespre titulada El catalanisme, energia i esperança per a un país millor. És tan gran el soroll mediàtic que pateix el nostre país per via escrita, radiofònica, televisiva i ara internauta procedent de l'establishment espanyol que ens domina amb contundència. És evident que qui governa tingui més control sobre els mitjans públics periodístics i tingui més possibilitats de condicionar els mass media privats. És llei de vida.

El tens duel entre el PSOE i el PP té cada vegada més influència en la guerra de mitjans catalana i espanyola. I per això CiU queda fora de l'escenari. Aquí és on radica la causa de perquè no calia programar amb TVE. Fins i tot, algun tertulià i algun articulista ja han criticat la conferència de Mas abans de pronunciar-la. I una vegada més, hi perd Mas, Convergència, el catalanisme i el nostre país. Ens volen dèbils i dividits, en un 20-N gris,... i ja són 32 anys després.


Música / Plateau # Nirvana

PD: Trobada amb Jordi Bosch, que comprovo que està en forma i lluent com sempre: bufanda Giorgio Armani.

PD2: Rafa Garrido està molt satisfet amb l'arrencada de la versió electrònica del
Diari de Girona. Ha triplicat les visites i ara prepara noves seccions per a l'edició.

PD3: Arriba la
30a edició de la Marató de Donostia i m'agrada comprovar com "la Caixa" n'és un dels patrocinadors.

PD4:
Carles Ferrer, sempre a l'última, em presenta Xing, que promou el networking.

PD5:
La visió de David Sifry, el creador de Technorati.

PD6: El Boss, diumenge a Madrid. Els concerts de
Bruce Springsteen són el referent del rock al planeta.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Brillant, molt brillant.

Anònim ha dit...

Jo també vull que posis una foto teva

Anònim ha dit...

El fotut es això, que tan sols fa 32 anys...haguessin tingut que ser molts mes, en fi, 32 anys que tinc jo i no el vaig haver de patir cosa que si ho van fer els meus pares i avis.
Com tu dius, no ens podem separar, ens volen sols, separats, barallats... qui sap com ens volen, o potser no??
Sort a les properes que ens en farà falta.
Petons d'una lleidatana que ha fet 32 anys...

Anònim ha dit...

L'Eduard posarà una foto seva?
No ho crec pas. Jo el cvaig conèixer al Fashions i era molt vergonyòs.

Anònim ha dit...

Com és que tant tu com els del Club Saratoga feliciteu aquest tal Jordi Bosch?
Quina coincidència més estranya oi?

Anònim ha dit...

A Banyoles també volem una foto teva apart de llegir-te