M'agrada Urtx


Ha estat una descoberta agradable la tranquil·litat d'aquest poblet de la Cerdanya. Just acabar la Collada de Toses venint de Ripoll -diria que la majoria pronunciem Tosses-, ja et trobes amb Urtx. És el preàmbul de la majestuosa vall, a mitjan agost verda i assolellada. La recomanació va ser de Miquel Blanquer, amic de quan treballava a Caja Madrid a Girona (ara és a la Seu). Ens va aconsellar Cal Mateu, amb la Lola, i aquí estem. Sort que la Dolors té paciència i deixa fer quan un de nosaltres té ganes de jugar amb el seu bestiar: pobres pollets. Ara, que si jo pogués empaitar el gall de les set del matí...

I ha estat divertit coincidir a Urtx amb els propietaris dels König, com també amb la família Tomàs. Ja ens han convidat a una sessió de cinema infantil a l'aire lliure i uns cafès de mitja tarda.

PD: Ha estat molt interessant seguir avui la tragèdia de Barajas a través de Twitter. Una àgora molt plural, enriquidora, activa i instantània.

5 comentaris:

Alba Serra ha dit...

Benvolguts amics,

us segueixo pel twitter ! Vaig estar fa dues setmanaes enrere a Llívia.
La Cerdanya és molt bonica. Bé, veig que us cuideu molt bé gastronòmicament ! Bona terra per a excel.lents menjars.

Records a la família Tomàs (Jordi i Creu).

Petons a la família.

Alba.

Alba Serra ha dit...

Benvolguts amics,

us segueixo pel twitter ! Vaig estar fa dues setmanaes enrere a Llívia.
La Cerdanya és molt bonica. Bé, veig que us cuideu molt bé gastronòmicament ! Bona terra per a excel.lents menjars.

Records a la família Tomàs (Jordi i Creu).

Petons a la família.

Alba.

Mar ha dit...

el món és un mocador. jo també tinc bons records d'urtx a cals bartra-tomàs!
bones vacances a tothom!

Unknown ha dit...

I tant que és petit el món. Vaig trobar-me a l'Eduard dalt del Puigpedròs.....

josep ha dit...

hola Eduard!
Soc fill del poble d'Urtx,avui he entrat al google i una de les entrades d'Urtx és el teu blog.
Quan he entrat al teu blog m'ha sorprès la foto, ja que el senyor de la foto és el meu pare.