Publicat per
Eduard Batlle
a
10:23:00 a. m.
Mengem McRàpid
McDonald's no es ven menjar: ens ven temps, un valor cada dia més valorat. Quan et trobes en una gran ciutat com París i la seva dimensió urbana comprovés com les cadenes de menjar ràpid cada vegada tenen més èxit. La diversitat d'idees i conceptes és enorme i vist des de l'aparador veus que la gent, fins i tot els dies festius, té poques ganes de perdre el temps. Pocs diners, autoservei i en mitja hora llest per poder fer altres coses. No importa ni la qualitat del menjar, ni del servei, ni l'ambient perquè no es valora la restauració sinó gaudir de temps per fer més coses.
Llegeixo a Le Monde que, precisament, McDonald's vol començar a implantar als Estats Units una experiència de posar gimnasos infatils als seus establiments. De fet, a París ja n'hi ha forces amb aquest estil i, fins i tot, amb graderies perquè els pares mentre mengen la XXL puguin veure com juguen els seus fills. Aquest remordiment de consciència d'una de les multinacionals més grans del món arriba quan l'obessitat ja és un símptoma d'alarma entre els nord-americans. En tot cas, amb l'èxit d'aquestes hamburgueses no cal tocar el producte perquè som els humans als qui al segle XXI ja ens hem acostumat al menjar ràpid per comprar temps.
Música / Raphael # Carla Bruni
Etiquetes de comentaris: McDonald's, París
Subscribe to:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada