No va poder ser el dia 21-D, tal com estava previst, que s'inaugurés el Tren d'Alta Velocitat (TAV) entre Madrid i Barcelona, però sí que ha complert el govern de Zapatero amb les dates de Valladolid (22-D) i Màlaga (23-D). Però encara és impensable que l'eix més important de l'Estat espanyol encara es trobi en aquesta situació. Els catalans hem de continuar pagant aquest desequilibri (com els peatges a les autopistes), quan precisament som la comunitat que més aportem en el conjunt del territori. És evident que n'hi per sentir-nos estafats. I no és culpa de l'executiu socialista que el nostre país es trobi en aquestes condicions. Tinc la sensació que després de 23 anys del govern de CiU, Catalunya ha descansat sobre les grans obres de l'època franquista: els aeroports, les carreteres, els trens i els pantans. Només es pot salvar l'eix transversal i comprovats els resultats, no és que sigui una infraestructura com per lluir-la.
Música / Fast Train # Van Morrison & Salomon Burke
PD: L'Informe sobre la Qualitat de la Nostra Democràcia, del Grup Hayek.
PD2: ViJazz Penedès, més que una temptació.
PD3: Rovaniemi, a la Lapònia finlandesa, es transforma cada any en la capital mundial del Nadal.
PD4: La marca Prada ja prepara la seva sortida a la Borsa de Milà per al 2008.
PD5: La varietat genètica humana, l'avenç de l'any 2007 segons la revista Science.
Etiquetes de comentaris: Infraestructures
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada