Meme Solidari

Durants aquests dies alguns amics i blocaires m'han fet arribar els seus ànims a través de paraules, missatges i abraçades. És per això que aquest meme solidari va dedicat en ells i elles més enllà de les meves preferències. I m'heu ajudat i animat a superar el mal tràngol de la inesperada absència del meu pare. A tots vosaltres gràcies i us animo a continuar els vostres blocs per així continuant demostrant que hi ha vida més enllà dels blocs. Jo n'estava segur, però ara encara n'estic més convençut. Per tot això i molt més, gràcies.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Eduard, avui les gracies t'he les he de donar jo, per a mi, sempre seras el meu mestre.

Tu sempre m'has donat els ànims a mi, quan ho he necessitat.

T'estim força, company i amic!

Bon Nadal per a tu i els teus.

Susana.

Maurici ha dit...

Em sap molt de greu Eduard, t'acompanyo en el sentiment de tot cor.

Anònim ha dit...

Gràcies a tú per a ser aquí cada dia.

Trina Milan ha dit...

Gràcies a tu Eduard, per ser el pioner dels nostres blocs..et seguim, i estem al teu costat ara, més que mai.
Una abraçada