Ponent: Jordi William Carnes
Conferència: Barcelona repensant el seu model
Lloc: Castell de Sant Ferran
- "Visc a Barcelona". La nova marca de la ciutat
- BCN té 7 milions de pernoctacions a l'any
- 22.000 persones arriben diàriament a BCN a través del port
- Impacte del turisme al Casc Antic: 45 milions de persones passen pel Portal de l'Àngel a BCN a l'any
- Reflexió actual: Ho fem bé? Ara el ciutadà és més exigent i més descregut i et diu "et votaré en funció del que m'ofereixis". És un canvi social important ("pago impostos, per tant, demano")
- 46 llengües és poden arribar a parlar ara mateix a les Rambles de BCN
- Adaptar-te als nous desafiaments
- Com em veig i com em veuen: Identitat local i identitat global
- Construir un nou paradigma econòmic. No podem ser una Venècia
- BCN ha ser un node a la xarxa de ciutats del món. Aquest és l'objectiu del 2020
- Crisi? Sí. Tenim ara un 5% menys de visitants, però els que venen gasten més
- La marca Barcelona no és la de només d'1,6 milions d'habitants
- Els executius nord-americans ens demanen camps de golf i si hi ha una bona interacció aquests poden ser a Sant Cugat
- Cal gestionar la marca amb els grans operadors
Música / Just The Way You Are # Diana Krall
Etiquetes de comentaris: Turisme
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada