Sense essència
Sort que dissabte al migdia vaig quedar amb un grup d'amics per veure en directe a Sky Sports el Liverpool-Chelsea, de la Premier. El partit del Liverpool va ser espectacular a la primera part i amb el 2-0, el matx va decaure, però va ser vibrant en la majoria de fases del joc. Quan va acabar vaig pensar que un bon partit és més fàcil que uneixi les persones. Però ahir a la nit, en acabar la jornada de la primera volta de la lliga espanyola, vaig pensar en tot el contrari. Vaig escoltar que les entrades per veure el Madrid-Mallorca valien més de 60 euros i vaig pensar en l'estafa que pateixen els espectadors en el darrers temps. A més, de deu partits de la jornada només es van marcar 9 gols... i sort dels tres del Barça!
Música / Proper Education # Eric Prydz

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Video genial, educació i música, joventut i compromís. Està al carrer i la gent no ho veu. Gràcies.