YouTube perdrà la puresa
Ho acaba d'avançar al Fòrum Econòmic de Davos el cofundador de YouTube Chad Hurkley: la direcció no volia però després de la venda a Google el portal "perdrà la puresa" perquè distribuirà part dels ingressos entre els internautes que aportin vídeos. O sigui, que els usuaris que pengin vídeos que generin ingressos publicitaris, obtindran una part de la recompensa. Per tant, a més impactes d'un vídeo, més beneficis per a la companyia i per al seu autor.
Després de pagar 1.309 milions d'euros per fer-se amb un dels portals de referència a la xarxa i al Planeta, Google no ha deixat escapar l'oportunitat de generar encara més negoci i beneficis. I és que, tot el que toca Google ho converteix en or. I la contradicció és que el creador i cofundador de Google Sergey Brin viu de manera austera i té fama de ser una persona modesta, quan precisament és la persona número 26 més rica del món actualment, després de l'informe que ha anunciat Forbes del 2006. Tot i això, des de la seva fundació, el 2005, YouTube ha aconseguit un èxit incontestable, fins al punt que cada dia els usuaris descarreguen des d'aquest portal més de 100 milions de vídeos. Precisament, aquí en va un.
Música / Your Eyes # Simply Red