Publicat per
Eduard Batlle
a
10:18:00 p. m.
4.200 mestres... i?
He començat a veure els primers cartells publicitaris, que per cert paguem tots els catalans, on ens anuncien que gràcies al govern del PSC a Catalunya tenim 4.200 mestres més. Com a missatge està bé. De fet, si ens ho raona José Zaragoza ens ho haurem de creure. Només faltaria que els socialistes, després de tant parlar-ne quan eren a l'ombra, no milloressin el sistema educatiu del nostre país.

Per tant, des del PSC ens promouen les mitges veritats. I ja estem disposats a confiar en l'obra de govern en la primera etapa postpujoliana, però el problema radica en què la crisi política dins del tripartit és tan profunda que aquests missatges a peu de carretera causen més un somriure que no entren subliminalment en el nostre subconscient. Que, no ens enganyem, d'això es tracta: d'un eslògan perquè comprem el producte. De fet, com tota la publicitat, que es basa en el consumisme. Per tant, acceptem adquirir aquest producte però no estem disposats a comprar la marca, que seria l'executiu. Posats a pensar, hi ha una sentència de David Ogilvy que podríem utilitzar com a veritable eslògan de l'obra de govern del tripartit: gairebé sempre és la personalitat global de la marca la que decideix la seva posició definitiva en el mercat.
Subscribe to:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada