Felicitats Alfons!
La primera vegada que vaig sentir parlar d'Alfons Cornella va ser amb Àlex Rovira, un admirat amic amb el qual ens va unir a l'instant una entrevista per al diari El Punt. Els més propers saben l'admiració que sento per la persona i la trajectòria d'Àlex Rovira. I no ve d'ara, quan ha donat la volta al món amb la faula La buena suerte, sinó precisament quan va publicar La brújula interior. Escriure aquell dietari va ser una necessitat personal seva que va ser premiada pels lectors. Una vegada vaig llegir el seu debut literari li vaig mostrar el meu convenciment de la perla que acabava d'editar. Ell no n'estava convençut, però el vaig animar amb efervescència perquè n'estava convençut del seu èxit.
Doncs bé, va ser a través d'una de les posteriors trobades amb l'Àlex quan vam començar a parlar de persones que tindran una trajectòria professional que, amb el temps, serà molt valorada a Catalunya. I em refereixo a emprenadors com Vicent Partal, Jordi Nadal, el mateix Rovira, Pilar Jericó, Eudald Domènech, Antonio González-Barros, Gustavo Piera, etc. i també, Alfons Cornella. El creador Alfons Cornella és una persona que hem de saber valorar i m'agrada fer-ho ara que el seu portal a Internet, Infonomia, acabava d'arribar a les deu mil inscripcions. Ell, ahir, va penjar un article com a mostra d'agraïment. I la xifra d'adeptes amb ganes d'interactuar augmenta dia a dia a causa del seu èxit. Crec que és positiu per al país tenir projectistes de les TIC d'aquest nivell que ens ajuden a pujar el llistó i ens faciliten més les coses.
Per tant, Alfons, rep la meva admiració i els meus ànims perquè els teus projectes continuïn en la mateixa línia innovadora. I a tu Àlex, gràcies una vegada més per apropar-me gent com l'Alfons. En aquest cas, la nostra interactuació va ser genial: Alfons Cornella a canvi de la trobada tan emblemàtica amb Vicenç Ferrer.