Doris Lessing ja té el Nobel

L'escriptora britànica Doris Lessing és la guanyadora del Premi Nobel de Literatura. Cada any, aquesta distinció acostuma a ser la més polèmica de les que atorga l'acadèmia sueca, però en aquesta ocasió considero que és una elecció que cal lloar. Clar que falten noms il·lustres a la històrica llista per la manca de valentia del jurat -difícilment premiaran un autor o autora d'una llengua que no representi un estat, com per exemple, el cas del català-, però per la seva trajectòria, Lessing mereixia ser guardonada. Vitalista, humanista i íntegra. Per això, s'ha fet justícia amb l'escriptora i també amb la seva condició de dona.

Música / Jack and Diane # Kenny Chesney & John Cougar Mellencamp

* Sé que entre els núvols enlaire, em trobaré amb el meu destí *

PD: No entendré mai perquè s'ha de celebrar el Día de la Hispanidad amb una desfilada militar. En tot cas, el president Montilla hi serà. Segons ell, Nobleza obliga.

PD2: Totalment
d'acord amb Carod-Rovira. El vídeo de Rajoy, si fos amb blanc i negre, podria formar part de l'hemeroteca del Nodo.

PD3: Com que ningú pot qüestionar la seva catalanitat, m'agradaria que Laporta
deixés de banda el Barça i fugís de l'escenari polític. Temps tindrà! I a més, el Barça és universal.

PD4: Marc Brugués em fa arribar el seu projecte blocaire:
Futbol gironí.

PD5: Ahir vaig comprovar com cal dotar les escoles i els instituts de bon material i bones connexions, ja que els ordinadors domèstics no haurien de ser l'alternativa. Als Estats Units, una vegada més, ja van
un pas més enllà.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Amic Eduard jo penso que Montilla es sent més espanyol que català i que per això serà demà a Madrid

Anònim ha dit...

Tens raó sobre el comentari que és millor que Laporta es deixi de fer política amb el Barça

Anònim ha dit...

El president de Catalunya hauria de ser en Jan i no en Montilla, que si ho és aquest home d'un perfil tan baix ho pot ser qualsevol que estigui preparat com el Laporta. Força Barça sempre!

Anònim ha dit...

M'encanta la teva selecció musical, especialment, els Waterboys amb la cançó 35.
Petonets.

Anònim ha dit...

I Chris Isaack amb la de Blue Hotel també.
Uau