«La verdaz»... no me'l crec



Penso que no estem en el millor moment a Catalunya perquè el president espanyol ens intenti caure simpàtic. Sort en té de tenir un rival d'un perfil tan baix com Rajoy i d'això se'n pot aprofitar per presentar experiments «desenfadats» com aquest. Disseny i màrqueting a les portes de la campanya, tal com va preparar fa quatre anys amb el famós acrònim ZP (Zapatero Presidente) i que tan bon resultat li va donar gràcies a Juan Campmany. D'entrada, quan s'està al govern, és de principi comunicatiu que el missatge a transmetre sigui d'optimisme, però d'aquí a voler-ho «dir tot amb un somriure».

Però un president que es va atrevir a dir públicament fa gairebé quatre anys (13 de novembre de 2003) que aprovaria la reforma de l'Estatut que sortís del Parlament de Catalunya, i precisament en un míting a casa nostra, ara no me'l puc creure. Hauria de ser imperdonable un compromís d'aquesta dimensió en una societat avançada i que creu en els projectes per progressar. És inadmissible la manca de responsabilitat. Clar que els PSOE també és aquell partit que fa 25 anys també deia no a l'OTAN i en només dos dies...

Música / Hank # Jack Ingram & Miranda Lambert

PD: M'avancen per correu que estigui atent als canvis de directius al districte 22 de Barcelona.

PD2: Meritòria victòria de la
Penya contra el Barça. Brillant aposta d'Aíto, que per cert té bloc, a Badalona.

PD3: El
Grup Hayek organitza avui la segona edició de la Jornada Generacional d'Economia.

PD4: El recent Nobel de la Pau, Al Gore, serà la setmana vinent a Barcelona. Serà a l'Inmas Forum.

PD5: Pincha la rueda de Hamilton... Ja no saben què fer. Es mereix guanyar Räikkönen la F-1 2007.

PD5: Boadella ja ha trobat el seu paper a la vida real: Fer de bufó.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tampoc!

Anònim ha dit...

Ni jo!

Anònim ha dit...

Ni jo tampoc!!!!! Fins i tot li ha quedat care i físic de mister Bean

Anònim ha dit...

Que consti que aquest tal Lleonci no sóc jo. Jo em dic Leoncio aquí i a la Xina. Aquest Sapatero és el president més mentider que hem tingut.

Anònim ha dit...

I pensar que es gasten millonades en aquests auto-anuncis.