L'e-llibertat ens fa lliures

S'han acabat les primeres jornades de reflexió sobre el moviment dels blocs a Granollers: la Catosfera. La iniciativa ha tingut una bona resposta i, de moment, ha estat una saccejada d'idees i conceptes per anar enfortint aquest projecte i creant la xarxa necessària perquè Catalunya estigui més ben posicionada. Penso que han sortit idees interessants i s'ha dialogat i debatut sobre la política 2.0, l'educació 2.0 i el periodisme 2.0. Són canvis comunicatius de l'inici de la Tercera Revolució Digital que valorarem en el temps i que interpreto dins el titular de la meva exposició durant la taula rodona Blocs i periodisme ciutadà. La llibertat ens fa lliures i l'e-llibertat també.

Em va agradar escoltar i conèixer els ponents de la meva taula: Jordi Cabré (El Singular Digital), Joan Camp (Directe.cat), Pau LLop (bottup.com) i Jordi Mayoral (Aixotoca.cat). I va ser una satisfacció saber el bon resultat de tres blocaires gironins: l'aportació de José Antonio Donaire i les brillants intervencions de Carles Puigdemont i Dídac Lee. Per contra, s'han accentuat les crítiques a Lourdes Muñoz i TV3 pel tractament informatiu de la taula política. No és una visió personal sinó un conjunt d'opinions que vaig anar recollint.


Música / Wonderful Tonight # Eric Clapton

* I si un home honest com tu té enemics, són enemics meus *

PD: Em sento afortunat d'haver rebut correus i sms on se'm demana el text de la meva intervenció. En el bloc quedarà penjada.

PD2: Em veig el número 15 del rànquing de l'Alianzo en català i em sembla impensable. Gràcies a tots i totes per les visites i els ànims constants.

PD3: Descobreixo Tagged.com gràcies a un conegut. Xarxa, xarxa, xarxa...

PD4: Demà la ministra Carme Chacón serà a Girona per impulsar la candidatura del PSC, amb Montse Palma (1) i Àlex Sáez (2), un bon amic a qui espero llegir en campanya a través del bloc.

2 comentaris:

Trina Milan ha dit...

Eduard,
et felicito per la taula que vas moderar, especialment interessant el text que vas llegir com a introducció, i t'agraeixo especialment que em nomenessis.
Esperem que el pengis ben aviat.
Felicitacions també pel lloc en el rànquing d'Alianzo, t'ho mereixes..
Una abraçada

DOLORS ha dit...

Eduard , espero llegir el text de la teva intervenció i així "viure una mica la Catosfera".Segur que m'agradarà la lectura!