Carme Chacón 2.0



Alguns amics em van criticar per haver assistit a la trobada de blocaires amb Artur Mas, però en tinc un bon record de l'experiència perquè vaig poder posar cara a molts blocs que consulto habitualment. A més, va ser motiu d'orgull sentir-me entre els escollits. El gest del líder de Convergència va ser elogiant, just després de l'esperada conferència del 20-N, per l'esperit d'innovació. I m'agradaria repetir-ho, tal com li vaig dir a Mas i als seus assessors.

Com ara espero que els mateixos que em van criticar siguin capaços de gestionar una trobada de blocaires amb Carme Chacón. D'aquesta manera també es demostraria que la ministra i candidata del PSC per Barcelona vol aprofitar el videobloc que acaba d'estrenar per anar més enllà de personalismes i podem dialogar amb transparència i obertament de la política, que cada vegada més necessita la interactivitat d'internet per sobreviure als nous temps. El videobloc però, és un pas perquè encara es pot anar més enllà. En Mas en va prendre nota. Tot es qüestió de proposar-s'ho.


Música / Everybody Here Wants You # Jeff Buckley

PD: El nou Kindle d'Amazon impressiona.

PD2: Brillant article sobre la tercera edat d'Internet.

PD3: La xarxa social Facebook, l'element de l'any 2007 a Internet.

PD4: Marlango a Girona per a l'11 de gener. Un luxe.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Desenganyat Eduard: tu vas anar a la trobada d'en Mas per tenir una excusa per anar a Barcelona i aprofitar "els encants" d ela ciutat comtal, sobretot quan el sol ja és a hora baixa.

Anònim ha dit...

Eduard,

M'encanta per què ets clar. Quina mandra això dels "bandos" i de gent sectària. "O ets dels meus...o estàs contra mi"

Simplement per anar a una reunió amb en Mas...has de combregar amb CiU...obrim la ment,no? Els que t'han criticat...demostren, al meu humil entendre, una falta de mires...impressionant!

Endavant amb el bloc i a veure si aviat tindrem la crònica amb la Chacón...que havia estat professora de dret a la UdG..córren molts advocats gironins que l'havien tingut de professora!