Una raó de ser
Moltes vegades la mítica frase Més que un club, ha fet més mal que bé al FC Barcelona. Però amb l'acord de posar la marca Unicef a les samarretes per a la nova temporada, la directiva ha demostrat que té sentiments i que va més enllà d’un esport que no està sortint massa ben parat, sobretot, després d’un Mundial sense massa gols, amb un cop de cap de Zidane que perjudica un gran jugador i d’un cas molt trist a Itàlia, el Moggigate, per la compra de partits al calcio.

Decisions tan innovadores com la del Barça s’han de lloar i conviden a pensar que el futbol va més enllà de les passions interessades, els negocis ocults i d’omplir les butxaques a milionaris idolatrats. D’acord que al terreny de joc és on hi ha l’espectacle, però per desgràcia a les llotges cada vegada es parla més de business que de futbol. I si no, per què la junta del Barça no ens explica què va passar amb les negociacions amb el govern de la Xina. Va faltar molta transparència.

És per això que ara han caigut dos ocells d’un tret: s’ha esborrat la mala imatge del posible acord amb una casa d’apostes i el virtual patrocini d’Unicef permet pensar que les bones causes també ajuden a crear un món millor.


Música / Just Like Heaven # Katie Melua

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Els nens i nenes són dels més ferms seguidors del futbol i el Barça és més que un club, també per a aquells nens que acaben d'arribar a casa nostra i que construeixen la seva nova identitat catalana amb aquesta afició. Molt interessant el punt de vista d'aquest post.. i molt bona la cançó...com sempre...

Anònim ha dit...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»