Camins de ferro

Em va agradar el detall que va tenir ahir Dolors Bassa de presentar-me Jordi Martinoy durant l'acte de nomenament d'Esperança Permanyer i la commemoració del 8 de Març a la delegació. Segueixo Martinoy des de que Camil Ros em va lloar la seva trajectòria i també a través del seu bloc; el vaig felicitar perquè m'agrada consultar-lo i perquè des de que va fer un post del grup de música català i de chill out Novo pel seu treball Aire Lounge, no deixo de recomanar-lo. I la veritat és que cada vegada té més èxit el boca orella sobre aquest grup.

Martinoy és aire fresc en la política gironina i la seva trajectòria encarna la nova era d'Esquerra, un partit que va ampliant la seva plataforma social amb perfils com els del delegat. Sovint m'elogien la figura de Martinoy, fins i tot, polítics d'altres partits i aquest és el millor cartell que pot tenir un polític.

També vaig felicitar Martinoy perquè acaba de ser pare d'un nen i al mateix temps vaig animar un altre republicà, Josep Viñas, a fer un bloc durant la nostra conversa. Ell en té ganes i només li cal donar el pas: un estadi que se supera posant la barqueta al mar o en aquest gran oceà. També em va sorprendre que ara que estan de moda les polítiques transversals, al també saltenc Josep Viñas li agradi llegir el bloc d'Àlex Sáez. Aquesta, precisament i en relació al post anterior, és l'altra política: la que tots els partits haurien de dur a dins en l'inici del segle XXI.


PD: Cançó dedicada a un amic "generacional" que sé que aviat crearà un bloc.

Música / Gohsts in the Attic # Leona Naess

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Eduard, bon amic i company dels teus amics.L'acte era de commemoració del dia 8 de MARÇ- dia de la dona treballadora. Rectifica, que la barqueta en aquest mar d'ones dels blocs mai s'enfonsa perquè sempre hi ha aprop una illa o un nàufrag on recolçar-se.

Anònim ha dit...

Eduard, després de conèixer aquest teu bloc -complet i rigorós-, per mi és un honor que facis referència als meus modestos i domèstics "camins de ferro". En qualsevol cas, espero que no arribis a la conclusió que els teus amics t'han enredat. Salut! Jordi

Anònim ha dit...

Eduard,crec que saps seleccionar la bona gent, en martinoy, l'àlex sáez, el camil ros, la dolors bassa... valen la pena... i tu també!