Quan valores la tasca de la Fundació Privada Drissa amb el programa de Ràdio Salt Ens Patina l'Embrague i t'expliquen a través del projecte d'Aprop l'experiència de la cooperativa La Fageda i el projecte del Barça amb l'Unicef aprens que cal relativitzar massa coses del que ens envolta. Són tres reptes que tenen un mèrit que va més enllà del que mou la nostra societat. Són diferents models dignes d'exemple pels seus objectius i per fugir dels estigmes sobre perfils triomfadors que tant es pregonen.

I els recomano perquè m'han semblat uns models d'exemple decents i ètics. Drissa i la Fageda tenen l'objectiu de potenciar llocs de feina per a persones que pateixen trastorns mentals. No és un repte fàcil però si molt meritori. I el Barça intenta donar un valor a la seva marca per obrir-se al món i competir amb els altres grans clubs al Japó, l'Àsia i els Estats Units. Després de tan especular amb quina empresa havia de tacar la samarreta del Barcelona, al final es va optar per la millor marca. L'anunci que va presentar ahir a Girona Ferran Soriano n'és un bon exemple. Els de l'espot són els ídols del moment, però tant rere el programa Ens Patina l'Embrague, com quan obres la tapa dels iogurts de la Fageda, com quan juga l'Unicef a la samarreta del Barça... hi ha moltíssims anònims i uns assistents que tenen un valor afegit que els ha d'omplir d'orgull.

Música / Gotcha # Patricia Barber Quartet


PD: Moltes gràcies a tothom per la confiança i pels cafès que ja tinc pendents. No m'esperava que interactuar fos tan engrescador. Us ho aniré explicant.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Eduard:
Lo del Barça, con todo mi respeto, es puro marketing.
Una buena campaña de imagen para que todos vivamos mas contentos.

Devolució Drets Històrics

Anònim ha dit...

Eduard,
Et superes dia a dia.
Avanti
M.

Anònim ha dit...

De vegades darrera del que tu anomenes valor afegit hi ha simplement el marketing d'empresa sostenible . No creus que ens deixem enlluernar?
Per exemple El Barça! Molta etiqueta de solidaritat i quan un jugador fa uns comentaris que surten dels clixés anomenats "normals , el mateix President li salta a sobre. I això que a mi m'agrada el Barça però com diuen els castellans no és oro todo lo que reluce.

Anònim ha dit...

El Barça m'hi sobra però posats a triar prefereixo quedar-me amb el concepte que esmentes de l'Unicef que no Miapuesta.com o Betandwin. Qui no es conforma és perquè no vol.